مدیران برتر

آموزش راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق

مدیران برتر

آموزش راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق

مدیران برتر

علی ربیع پور هستم دانشجوی رشته مدیریت.
هدفم از ایجاد این وبلاگ ترویج مطالبی در راستای رشته خودم برای کمک به دانشجویان و مدیران آینده،امیدوارم مورد استفاده مفید واقع شود.و تشکر میکنم از استاد خوبم یکی از بهترین مدیران موفق ایران،دکتر فرزاد امیر متخصص مذاکرات و قرادادهای تجاری،بابت تمام زحمات دلسوزانه ای که برای ما دانشجویان کشیدند.

بایگانی

دانلود کتاب ایده های 100 مدیر برتر دنیا

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ب.ظ

 

مجموعه ی نظرات و ایده های مدیران و صاحبنظران بزرگ حوزه مدیریت در دنیا در قالب طرح سؤال هایی کلیدی که مدیران هر کسب و کاری بایستی به این سؤالات پاسخ دهند، در یک کتاب گرافیکی و ارزشمند حاوی تصاویر و ایده های این اساتید ارائه شده است، که در سایت مدیریت قابل دانلود است. نکته مهم در این کتاب خلاصه بودن آن است، همچنین حاوی ایده های کلیدی ای است که برای افراد باتجربه ماحصل عمر مدیریتی شان بوده است. مطالعه نظرات این افراد قطعا می‌تواند دیدگاه جالبی به شما بدهد و در زندگی شما تغییراتی ایجاد  کند.


سؤال پرسیدن یکى از ملزومات پیشرفت کردن است. سؤالات تخیل ما را فعال می کنند، جلوى اتفاقات ناگوار را م ىگیرند و راه هایى را به سمت مقصد به ما نشان می دهند که انتظارشان را نداشتیم. در دنیاى کار و کسب نیز سؤال پرسیدن از جایگاه بسیار مهمى برخوردار است. جیم کالینز (نویسنده ى کتاب از خوب به عالى) و مارشال گلداسمیت (استاد دانشگاه هاروارد) تنها تعداد معدودى از افراد زیادى هستند که به مدیران و صاحبان کار و کسب پیشنهاد می کنند همیشه سؤالاتى را از خود بپرسند و براى این کار سؤالاتى را در اختیار آن ها قرار می دهند. آنچه در ادامه می خوانید مجموعه ى با ارزشى از سؤالاتى است که مدیران عامل شرکت ها، مؤسسان سازمان ها، اساتید و نویسندگان حوزه ى کار و کسب، بازاریابان و فروشندگان بزرگ و اشخاص شناخته شده ى دیگر صنعت و بازار به مدیران پیشنهاد می کنند همواره از خودشان بپرسند.


لینک دانلود کتاب ایده های 100 مدیر برتر دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی